10.31.2008

I stole this

I am a theif okay, BUT I am giving credit to Dee over at Who thought Life Would be So fun I was makin my rounds all over town and this is what I found:

My Confession for today: Happy Halloween!

28 comments:

  1. Where did you get that picture of me????

    ReplyDelete
  2. OMG, Georgie that is frickin' hysterical!!! I want to know who stole that picture of me??? LOL

    P.S. How does one survive the blogging community and not steal? ; }

    ReplyDelete
  3. I just read that Deb had the sme question as I did.......problem is I'm the oldest, therefore we all know it's really me!

    ReplyDelete
  4. Damn . . . another correction! Not the Deb I thought it was, you are right Debbie it could be you, since you are older then me......otflmao

    Hopefully I'm done here....;}

    ReplyDelete
  5. I saw that too!!! hysterical! Happy halloween!!! and if no one else has, I'm Boo'ing you!!!! You can check my blog to see what i mean lol.

    ReplyDelete
  6. Oh my goodness that is so funny! haha! Happy Halloween!

    ReplyDelete
  7. wait, Georgie, so that isn't you?

    hahaa...Happy Halloween!

    ReplyDelete
  8. Can you even imagine. A trick with a treat! Scary!

    Happy Halloween, Georgie!

    ReplyDelete
  9. BTW: 88 PEEPING TOMS????? You are Pop-U-lar!

    ReplyDelete
  10. Snort. I too could hold a large bowl of candy inbetween,on,around,under my goat like boobs...snort ;)

    ReplyDelete
  11. That is the best halloween blog post I have yet to see!

    ReplyDelete
  12. That is hilarious! I hope that that's not a precursor of things to come for me.

    ReplyDelete
  13. If I don't go buy some new razors today I'm going to look just like that!!

    Happy Halloween! :)

    ReplyDelete
  14. Oh that is so funny.
    Thanks for the laugh.
    Happy Halloween!

    ReplyDelete
  15. Funny.

    I miss trick or treat.
    My kids are too old:(

    ReplyDelete
  16. Oh. My. Gawd. Now that's funny.

    ReplyDelete
  17. I swear that is MY GRANDMA!

    HAPPY HALLOWEEN

    ReplyDelete
  18. TOO funny! Only I had to see my gammy nekki, so I am really having dejavu...

    ReplyDelete
  19. Bahahahahahahahaha!!! That is AWESOME!

    ReplyDelete
  20. I wish I had time to visit you earlier because I SO would have stolen it from you! TOO FUNNY!

    ReplyDelete
  21. Take my picture down, dammit.

    ReplyDelete
  22. Also, come on over to the Henhouse for a belated treat left over from Halloween!

    ReplyDelete
  23. Thanks for stopping by my blog! Love the Halloween cartoon!!

    ReplyDelete
  24. heeheheeheee! (hi, I'm back!)

    ReplyDelete
  25. OMG!!!! I love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete